Головна | Мій профіль | Вихід | RSS | Реєстрація | ВхідП'ятниця, 09.12.2016, 05:52

...


                                       Ви увійшли як Гість
                                       Група "Гости"
Меню сайту
Альбоми:
Охорона здоров'я [19]
Мої статті [114]
Поради батькам [3]
Література [29]
Природа [15]
Побут [127]
Культура [19]
Спорт [51]
ЗНО [19]
Релігія [2]
Історія [10]
ДПА [8]
Комп'ютери [1]
Конкурси [44]
Герб села


On-line перекладач
Введіть текст
с на
Освітні сайти
МОН України
Департамент освіти і науки КОДА
КОІПОПК
Відділ освіти Бориспільської РДА
РБДЮТ
Мій найкращий урок
Сайти регіону
Бориспільська РДА
Бориспільська районна рада
Профспілка працівників освіти
Вісті - новини Лівобережжя Київщини
Школи району
Свята
Календар України
Хмара тегів
Кнопка Web сайту
Новини Osvita UA

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Про підсумки навчально-виховної роботи у І семестрі 2015-2016 н.р.

Про  підсумки навчально-методичної роботи  педагогічного колективу  за  І  семестр  2015-2016  навчального  року

         У 2015-2016  навчальному  році  педагогічний  колектив  школи  працює  над  вирішенням  проблем  переходу  на новий  Державний  стандарт початкової  загальної  освіти  (1,2,3,4  класи),  переходу  на новий    Державний  стандарт  базової  і повної  загальної  середньої  освіти учнів  7-их  класів,   проблемою створення  єдиного  інформаційного простору    в школі,  проблемою  профілізації  навчального процесу   у  старшій школі  та  до профільної  підготовки  в основній  школі,  проблемою  створення  оптимальних  умов   для  виявлення,  розвитку  і  реалізації  потенційних  можливостей  обдарованих  дітей,  проблемою  удосконалення  краєзнавчо-пошукової  роботи    як  важливого  чинника  національно-патріотичного  виховання,  проблемою організації  навчально-виховного  процесу  за програмою   громадсько-активної  школи.

         На  початок   навчального    року  у школі  налічувалося  395  учнів:  у  початковій  школі – 181,  в основній  школі – 179,  у старшій  школі  лише 35. Протягом  І  семестру  до школи прибуло  5  учнів, вибуло   3  учні. На  кінець    семестру  у  школі   навчається  397  учнів:  у  початковій – 182 учні, в основній – 179, у старшій – 35 учнів.

         За результатами   навчальної    діяльності  у  І  семестрі  високий  рівень   навчальних  досягнень  виявило  12  учнів  (4 %  від  всіх  атестованих учнів  школи, на 1  % більше, ніж  на цей  період  у  минулому  навчальному  році).  У   старшій  школі  таких учнів  немає,  в  основній  школі – Мешко  Владислава  (7-Б клас), решта – учні початкової школи: 3-А клас – Ісай  Ліна,  Ісай  Олексій, Шаповал  Денис,  Шафорост Юлія (класовод  Мамайсур О.М.),  3-Б клас – Масло Тарас,  Казмірчук  Віталіна  (класовод  Ковальчук  С.О.),  4-А клас – Кобзар Аліна,  Кузнєцов  Данило,  Коломієць  Олексій  (класовод  Гередчук  О.І.), 4-Б клас – Соколова  Анастасія, Чернікова   Олександра (класовод Руденко О.О.).

         На кінець  семестру  учнів,  яким  завадив  стати  відмінником  достатній  рівень   навчальних досягнень  з  1-2  навчальних  предметів -10, а саме:  у  3-Б класі – Василець Максим («9» з  англійської мови, вчитель Крамаренко Т.В.)  та Шармар  Ігор  («8»  з  української мови,   класовод  Ковальчук  С.О.)  та англійської  мови  (вч.Крамаренко  Т.В.)  у  4-Б класі – Голуб  Ганна  («9»  з природознавства)  та Костюк  Денис  («9»  з англійської  мови та  математики, вч. англійської мови  Товкай О.І., класовод Руденко О.О.),   у 5-А класі – Литвин  Станіслав  («9» з музичного мистецтва, вч.Рябчук  І.В.), Абрамов  Денис  («9»з природознавства  та  інформатики,  вчителі  Руда А.О.  та Марченко С.В.), (на кінець  минулого  навчального року  обидва  хлопці  були  відмінниками, а ще  був  відмінником   Давиденко Роман,  який  за  І  семестр  отримав  «9»  лише  з  української  мови  (вч.Кардаш В.О.).  Ці  учні  майже  втримали  ту позицію, яку  займали   у  початковій школі , до того  ж – це  хлопці (необхідна   індивідуальна робота  і  класного  керівника з  учнями і  їх  батьками);   у 7-Б класі втратила   статус  відмінниці  Хмиз   Єлизавета   (має «9» лише з біології  (вч.Руда А.О.),   Чернікова  Тетяна  (7-А клас)  у  минулому   навчальному  році  відмінницею  не була,  а зараз  має  оцінки достатнього  рівня  тільки  з  алгебри    і геометрії  (вчитель  Набок  М.І.).  У  порівнянні    з  минулим  навчальним роком    з  більш  суттєвими погрішностями   статус відмінників  втратили  Кисла Софія (4-Б клас), Дяченко  Андрій, Плетяк  Денис,   Шаповал Крістіна  (4-А клас),  Шармар  Анна  (6-Б клас). 

         Достатній рівень  навчальних  досягнень  виявило  87  учнів  (27  %).  Цей  результат   співпадає  з  результатом    за  І  семестр  2014-2015  навчального  року.  А у школі  налічується  26  учнів  (8 %),  які  мають  навчальні досягнення  достатнього  рівня  майже  з усіх   навчальних  предметів, за виключенням  1-2  предметів, з яких  ці  учні  отримали  оцінки середнього рівня,  з них  47  %  мають по  1-й  оцінці  середнього рівня з  англійської  мови, це  Безушко Артем, Коритна  Анастасія,  Матвєєва  Ангеліна,  Рябчук   Євгеній,  Сидорчук  Станіслав,  Шевчук  Маргарита  (4-Б клас), Бардадим Олександр  та  Швирид  Андрій  (4-А клас), Сеник  Миколай, Ільченко Ірина (5-А клас),  Турченко  Діана,  Шевченко  Сергій, Воронов  Федір (5-Б клас), Ворона Андрій  і  Сокол  Сергій  (6-Б клас). Серед випускників  у  цьому  списку  учень  9-А  класу  Шевченко   Дмитро,  який має оцінки  «6» з української мови та біології  (вч.Дігтяр В.М.  та  Руда А.О.)  та учениця  11  класу  Малишенко  Олеся, яка  має  по  «5»  з  алгебри та геометрії  (вч.Набок М.І.)

         Не нижче  середнього рівня  виявили  навчальні досягнення  122  учні  (39  %)  від усіх  атестованих  в  балах, що також  співпадає  з  результатами І  семестру  минулого навчального  року.

         Учнів, які мають  навчальні досягнення  початкового рівня  хоч  з  одного  навчального предмета  стало  на  2  %  більше,  у  І  семестрі  минулого  навчального  року їх  було   86  (28 %), а  на  сьогоднішній день – 96     (30 %).  Серед учнів,  що мають   навчальні  досягнення  початкового рівня  з  1-го  навчального предмета – 37  (11 %), з  двох  навчальних  предметів – 15  (5 %), з  трьох  і   більше – 44  учнів  (14  %).  Учнів,  що  мають  навчальні досягнення  початкового рівня  з  трьох  і   більше  навчальних  предметів  збільшилося  на  9, що становить  майже  3  %.

Серед   37  учнів, які мають  початковий  рівень навчальних  досягнень  з  1-го  навчального  предмета,  31   учень – з англійської  мови,  це  становить  84  %,  5  учнів – з математичних  дисциплін, 1 – з трудового навчання.  Серед  15  учнів, які мають  30   оцінок  початкового  рівня з 2-х  навчальних  предметів – 15  (50 %) –  складають     математичні дисципліни.

Серед  тих  учнів, які мають  навчальні досягнення  початкового  рівня  з  3-х  і  більше  предметів  5  учнів з 9-А класу, 6 учнів – з 9-Б класу, 4 учні – з 11  класу, учень  9-Б класу Буга Роман  має  навчальні досягнення  початкового  рівня  з  13-ти  навчальних  предметів,  учні  11-го  класу  Сахно  Євген    і  Гамза  Богдан – з 9-ти навчальних  предметів.  У  6-А класі навчальні досягнення   початкового  рівня  з  3-х  і більше  навчальних  предметів  має   7 учнів, що  становить  третину від  всіх  учнів, а мають  хоч  одну оцінку  початкового рівня  з навчального  предмета – 11  учнів, що становить  53  %  від усіх   учнів.  Рівно половина учнів  9-Б класі  також  мають  оцінки  початкового рівня  хоч  з одного  навчального  предмета. 

За  І  семестр  учнями  школи  всього  пропущено  4044  навчальні дні, що  складає  23300  уроків,  з них  без   поважних  причин   802  дні,  4860  уроків  (21  %).  У  початковій  школі  пропуски  без поважних  причин  становлять  0,2  %,  в основній – 30 %, в старшій  школі – 27 %.  Більш-менш  благополучна  ситуація  у  5-А  і  11  класах (класні  керівники  Ільченко Л.В.  і Гриценко Н.І.),  де  пропуски  без поважних  причин  становлять  7  % і 8 %.  Від  13  %  до  20 %  пропусків без  поважних  причин  в  учнів  9-Б класу. 9-А класу, 6-Б класу, 7-А класу (кл.керівники  Дігтяр В.М.,  Набок М.І.,  Васик Г.М., Телегуз Л.М.).  «Лідерами»  з  пропусків   уроків  без  поважних  причин  є  учні  5-Б  класу  (кл.керівник  Лисенко  Н.О.), де  пропуски  без поважних причин    складають  63  %  від  всіх  пропущених уроків, за ними  йдуть учні  6-А класу  (кл.керівник Марченко   Л.В.) – 54  %,  7-Б класу (кл.керівник  Петренко Н.М.) – 50 %, 10 класу (кл.керівник Руда А.О.) – 45 %.

Порівняльний  аналіз   стану  навчальних   досягнень учнів  за  І  семестр  2014-2014  н.р.  і  І семестр  2015-2016  н.р.  з основних  навчальних  предметів  виявив    тенденцію  до  зменшення  відсотка  учнів,  які  сумарно  виявили  достатній  і  високий  рівень   навчальних  досягнень з усіх  навчальних  предметів,  що  увійшли  до  порівняльної  таблиці,  крім  фізики  і  хімії,  найгірша  ситуація  з    всесвітньої  історії,  історії  України,  природознавства, геометрії, біології,  географії, правознавства;  і  збільшення  відсотка учнів, які  виявили    початковий рівень  навчальних досягнень    (з  10 навчальних  предметів  (було  проаналізовано  успішність  із  16  основних  предметів) з 3-х   навчальних  предметів  таких  учнів  стало  менше, з 3-х – рівень  стабільний, про що  свідчить  запропонована  таблиця:

Навчальні предмети

Високий +достатній рівні

+-

Початковий рівень

+-

І семестр 2014-2015 н.р.

І семестр 2015-2016 н.р.

І семестр 2014-2015 н.р.

І семестр 2015-2016 н.р.

1.

Українська мова

51,4

49

-2,4

5

7

+2

2.

Українська література

61

54

-7

7

7

0

3.

Російська мова

58

52

-6

4,7

4

0,7

4.

Зарубіжна література

57

54

-3

5,5

9

+3,5

5.

Англійська мова

39

36

-3

23

30

+7

6.

Історія  України

55

44

-11

8

13

+5

7.

Всесвітня  історія

58,5

43

-15,5

12

14

+2

8.

Правознавство

61

53

-8

8

6

-2

9.

Математика

51

47

-4

15

16

+1

10.

Алгебра  (алгебра і початки аналізу)

39

34,5

-4,5

21,5

28

+6,5

11.

Геометрія

39

30

-9

20

24,5

+4,5

12.

Природознавство

62,5

53

-9,5

5

9

+4

13.

Біологія

46

38

-8

10

10

0

14.

Географія

52

40

-8

2,6

4

+1,4

15.

Фізика

46

51

+5

7

7

0

16.

Хімія

53,5

54

+0,5

3,5

2

-1,5

 

         З  навчальних  предметів, які  підлягають  атестації   в балах (крім  образотворчого мистецтва  і художньої  культури) в основній  і  старшій  школі  було  виставлено  3458  оцінок, з них  697  оцінок (20 %) – високого  рівня  (у І семестрі 2014-2015  н.р. – 23,5 %), 1301 оцінок – достатнього рівня  (38 %)   (у І семестрі 2014-2015  н.р. – 40.5 %),  1157  оцінок  середнього рівня (33  %)  (у І семестрі 2014-2015 н.р. – 29 %), 303  оцінок  початкового рівня (9 %), що  на 2  %  більше  І  семестру  минулого навчального року. Знову ж прослідковується  тенденція  до зниження  навчальних досягнень  високого і достатнього рівня  на  6  %.

         У початковій  школі  було  проаналізовано  рівні  навчальних  досягнень  учнів  з  шести предметів, які  підлягають оцінюванню в балах,  крім трудового навчання. Результати виявилися  такими:

 

Навчальні предмети

Всього учнів

Рівні навчальних  досягнень

Високий

Достатній

Середній

Початковий

уч.

%

уч.

%

уч.

%

уч.

%

1.

Літературне   читання

103

57

55,5

28

27

17

16,5

1

1

2.

Українська мова

103

14

14

58

56

27

26

4

4

3.

Англійська мова

103

20

19

31

30

35

34

17

17

4.

Математика

103

22

21

51

50

25

24

5

5

5.

Природознавство

103

32

31

51

50

18

17

2

2

6.

Я у світі

103

32

31

50

49

19

18

2

2

 

РАЗОМ:

618

177

29

269

43

141

23

31

5

        

         У листопаді-грудні  2015 року  55  учнів  школи  взяло  учать  у  ІІ  (районному)  етапі  Всеукраїнських   учнівських   олімпіад з  15  навчальних  предметів.

         Перше  місце  зайняли  учениця  10  класу  Багдян Каріна з  біології  (вч.Руда  А.О.); другі місця  зайняли  Мешко  Владислава  з  7-Б класу  з  української  мови    і літератури  та учениця  11  класу  Гередчук  Яна  (з  української    мови та літератури) (вч.Гриценко Н.І.),  учениця  8-А класу  Комнацька Анастасія – з біології (вч.Руда А.О.);  треті місця зайняли  Ісай  Богдан, учень  10 класу, - з української  мови і літератури, математики, географії  (вчителі Гриценко Н.І., Васик Г.М., Телегуз Л.М.), учениця  9-А класу  Руда Ярослава – з біології  (вч.Руда А.О.), учениця  11  класу  Гередчук  Яна – з екології  (вч.Рябоконь В.П.), учениця  7-А   класу  Хмиз  Єлизавета – з математики  (вч.Набок  М.І.),  учениця  10  класу  Багдян Каріна – з російської  мови  (вч.Фесенко Л.В.), учень 9-А класу  Черніков  Ілля – з правознавства (вч.Петренко Н.М.),  учениця  11  класу  Новохат Анастасія – з астрономії  (вч.Марченко Л.В.),  учениця  7-Б класу  Мешко  Владислава  та  учениця  10  класу  Коломієць  Марина – з фізики (вч.Марченко Л.В.), учениця  8-А  класу  Комнацька  Анастасія  з  хімії – (вч.Давидьон А.П.),  всього  переможцями    і  призерами  ІІ  (районного) етапу    Всеукраїнських  учнівських  олімпіад  стало  16  учнів  (29  %   від всіх  учасників). 

         У  ІІ  (районному)  етапі  ХVІ  Міжнародного  конкурсу з української мови  імені  Петра Яцика  стали   переможцями, тобто  зайняли перші  місця  у  своїх вікових  групах  учениці  11  класу  Гередчук Яна  та  7-Б класу  Мешко Владислава (вч.Гриценко Н.І.).  У  ІІ  (районному)  етапі  VІ  Міжнародного  мовно-літературного    конкурсу  учнівської  та  студентської    молоді  імені  Т.Шевченка   друге місце  посіла    учениця  7-Б класу  Мешко Владислава  (вч.Гриценко Н.І.).

         Серед  вчителів  шістьох  переможців  і  призерів  ІІ (районного)   етапу  учнівських  олімпіад  і конкурсів  підготувала  вчитель  української мови, вчитель-методист, заслужений  учитель України  Гриценко Н.І.,  по три  переможці – вчитель біології ,  старший  вчитель Руда А.О.,  вчитель фізики, старший  вчитель  Марченко Л.В., по одному  призеру – вчителі  математики Набок М.І.  та  Васик Г.М.,  вчитель географії  Телегуз Л.М.. вчитель  екології  Рябоконь В.П., вчитель  російської  мови Фесенко Л.В.,  вчитель правознавства  Петренко Н.М., вчитель хімії  Давидьон А.П..

         Серед учнів  як  здібний  і  знаючий    гуманітарій  проявила  себе  учениця  7-Б класу  Мешко  Владислава  та  випускниця  11  класу  Гередчук  Яна,  всебічний  інтерес  та високий  рівень   навчальних  досягнень  продемонстрували  учні  10  класу  Багдян  Каріна,  Ісай  Богдан, учениця  8-А класу  Комнацька Анастасія.

         Молодими вчителями  Крамаренко Т.В.  та  Кардаш  В.О.   та  ученицями  11  класу  Малишенко Олесею   та  ученицею  10  класу   Коломієць Мариною   досягнуто  значних  успіхів  у  підготовці  та захисті   науково-дослідницьких    робіт  у МАН  України.  У  І  (районному)  етапі конкурсу-захисту  науково-дослідницьких  робіт  вони  зайняли  перші місця;  а саме  Малишенко  Олеся  (науковий  керівник  Крамаренко Т.В.)  за   роботу  «Проблеми  перекладу  «гри слів»  як  засобу  створення  комічного  на матеріалі  твору  Льюїса  Керролла  «Аліса  в  Країні  Див»  (відділення  «Мовознавство»,  секція  «Англійська мова»)  та    Коломієць Марина  (науковий   керівник  Кардаш  В.О.)  за   роботу  «Походження  вуличних  прізвиськ  жителів  села  Вороньків  Бориспільського району  Київської області»  (відділення  «Мовознавство»  секція  «Українська мова»).

         Протягом  І  семестру  учні  школи взяли  участь  у  Міжнародному  конкурсі  з  інформатики  «Бобер»  (вч.Андрієнко  А.О.), учні  2-6 класів  - у Всеукраїнському  математичному  конкурсі  «Кенгуру» (54  учні)  (вч.Васик Г.М.), Всеукраїнській  природничій  грі  «Геліантус»  (вч.Руда А.О.).

         Згідно з  річним  планом  роботи школи     вивчалося питання  адаптації  учнів 1-х класів  до навчання  в школі  та  5-их  класів – до   навчання  в умовах основної  школи,  вивчався  стан  викладання  математики  в початкових класах,  проводився  контрольний  зріз  з   математики  у  початковій  школі, підготовлений   наказ  «Про  стан  викладання  та рівень  навальних    досягнень  учнів  з  математики  у  початковій  школі».

         Вчителі  школи  брали участь  у  районних  і обласних  методичних  семінарах  та засіданнях  районних   методичних  об’єднань,  членами  яких  вони є.

         Курси підвищення  кваліфікації  пройшли Марченко С.В.,  Телегуз Л.М.,  навчаються  на дистанційних,  пролонгованих    чи  курсах  підвищення  кваліфікації  вчителів-методистів  Рябоконь В.П.,  Подолинний  М.М.,  Крамаренко Т.В., Ільченко Л.В.

Категорія: Мої статті | Додав: defaultNick (17.02.2016) | Автор: Черпак О.В.
Переглядів: 404 | Теги: підсумки | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Переклад сайту

Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Форма входу
Наша адреса
08352
Київська область
Бориспілський р-н
с.Вороньків,
вул. Київська 1
тел. (95) 3 - 66 - 82
voronkiv-school@ukr.net
Пошук
On-line годинник
Наше опитування
Мої улюблені шкільні предмети
Всього відповідей: 903
Погода
Відправити SMS
КОІПОПК








BOYKO SPORT
Педпреса
Сергій Марченко © 2016